fredag, november 09, 2007


Nu var det verkligen länge sedan jag gjort något nytt inlägg här...
Jag har varit på sjön igen, blåsigt och regnigt...
men det är det ju här i göteborg också:0)

Idag har jag varit på posten och hämtat ut lite paket.
Lika kul varje gång, även om jag vet vad som väntar.
Det där med riktiga oliv träd har ju inte varit någon höjdare hemma hos mig,
då dom 2 jag tidigare haft dog ganska fort...
Men det här olivträdet i plast, som jag hämtat ut på posten,
ska jag väl kunna "vattna" utan att jag tar död på den också.
TREVLIG HELG!

10 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Oja, fniss..trodde det var et ekte Oliventre jeg satt og beundret :)
Så deilig å være på sjøen av og til, elsker det selv!

Ja, tefarging kan du bare prøve, det er kjempeflott og lett. Men husk at papirert må være grovt og uten glatt overflate.
Ha en trivelig helg du og :)
Aina

MiaMaria sa...

Ja det var ett tag man hörde från dig har kikat in lite då och då,välkommen igen!

Det trädet skullej ag också behöva mina dör också....de är svåra.

LYCKA TILL I TÄVLINGEN!

Miamaria

Stina sa...

Vad fint. Jag som köpt ett riktigt träd idag.
Ja, vi får väl se hur det går. Kramis

Nette sa...

Plastic fantastic:)
Kjempefint var det!
Ha en trevlig helg!

Hem och Lycka sa...

Å vad fint! Nu MÅSTE jag få veta var du har köpt det, skulle hemskt gärna vilja ha ett själv! kram

Handplockat sa...

så kul att du kikade in till mej

mkt snyggt och läggskött olivträd
krorgarna är åxå fina de har vi på jobbet med visst är de från Ib Laursen
=)

nu ska jag kika merpå dina inlägg
ha en go helg

Unknown sa...

Hejsan Hoppsan! Va kul det där med hemliga vänner...ser det lite över allt! Är det en grej någon börjat med på bloggen och som bara fortsätter eller?? kramis Malin

Anonym sa...

Bra lösning - ett olivträd i plast, det skulle kanske till och med jag har svårt för att ta död på. *s*

faster atta sa...

Men... vad var det i paketen då??

kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Så fint det gjorde sig med det andra och detta olivträd är verkligen naturtroget och snyggt, varför ha äkta! Ha en fortsatt skön söndag och bra ny vecka! Mari.