torsdag, maj 08, 2008


Igentligen så hade jag velat köpa Ralph Laurens kuddar,
redan förra sommaren.Men det blev aldrig av....
Men förra månaden var jag och besökte en god vän som
arbetar i en klädbutik.
Jag bara log när jag fick se dom här Jean Paul kuddarna i
skylt fönstret:)
kan man köpa dom?var min första tanke.
Hon sprang ner i lagret och sa att dom har 2 st över
och det ska var till skylten inte till försäljning,
men det gick fint för mig att köpa dom.
Lyckan är total!
Så idag har jag varit på ikea och köpt innekuddar till dom.
Hittade förstås lite annat också på ikea:)




6 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken tur du hade!! DEt känns extra ku när det är ett planerat köp, ngt man längtat efter.. jättefina kuddar och så fräscha och somriga! Ha en skön solig helg! Mari.

Thyrasgård sa...

AH - vilka kuddar - vilket himla kul fynd du gjorde! Bara därför kommer du tycka om dem ännu mer, för att de har en liten speciell historia...Jag var också inne på Spira i förra veckan och snackade lite med ägarinnan.
Kram från Kicki på Thyrasgård

Lilla Blanka sa...

Hej!
Härliga bilder..ursnygg kudde!
Tack för att du länkar mig, jag länkar dig också :) Ser att du bor i Gbg, bor en bit utanför bara.
Kram
Mia

Nette sa...

Utrolig flotte puter, grattis med kjøpet:)

Gårdsromantik sa...

Ibland är det som meningen!
Dom är urläckra.

Kram Maud

Magdalena Martin sa...

Halloj! :)
Nu vart man ju inte lite *avundsjuk* :-D Vilka fina kuddar och vilken flax! Gillade dom skarpt! synd att dom inte går att köpa i affär annars, men desto roligare för dig!

Ha det gott :)
goa hälsningar
Magdalena