fredag, juni 27, 2008

Marrakech


I slutet på maj var jag ledig från jobbet en hel vecka!
Underbart tänkte jag:)
och reser i väg till Marocko närmare bestämt den ljuvliga staden
Marrakech
Jag är helt såld på den otroliga atmosfären
och de härliga dofterna från apelsin till rosor...
Inredningarnas paradis, tänker jag:)
Hem kom jag med resväskorna full proppade med saker till hemmet,
väl värt mina 24kg övervikt:)
Bland annat brickan ovan, en antik silver bricka att lägga saker på...



Inte kan man väl komma hem utan en lykta,
från lyktornas hem stad!
(måste det väl ändå vara)
Den får stå och vänta på mysiga höst kvällar.

Några vackra siden pennor.
Mer kommer snart!

Tittar du in hos mig,
får jag passa på att önska dig en trevlig helg.

6 kommentarer:

Stina sa...

Nämen åhhh så härligt. Fina saker. Man kanske skulle åka och handla i Marrakech.:-D Kramis gumman

Lilla Blanka sa...

Hej!

Åh vad det låter härligt att komma hem med en hel resväska med en massa härliga fynd!

Jättefina bilder!

Kram
Mia
Ps tack för tipset om var passions-curden finns..skall skicka in mannen o handla lite ;)

Unknown sa...

Detsamma till dig!! Läckra saker du hittat...=) Hoppas att du hade det mysigt och att du får en härlig sommar!

kramar Malin

MiaMaria sa...

Låter sååååååå härligt...
Och att komma hem med en hel massa saker låter inte alls så dumt.

Hoppas att du får en bra vecka!
MiaMaria

Eva Agnes sa...

Shoppingens Mecca med andra ord.
Väldigt fina saker du skaffade där. Jag hade också gladeligen betalt övervikten.
Kramar Eva Agnes

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken härlig resa!!

ha det gott i sommaren! Kram!