torsdag, februari 07, 2008



Idag har jag hunnit gå på stan en kort liten stund....
Svårt att komma hem utan något:)
Lexington har ju komit ut med en ny bok
för inte så länge sedan, jag har funderat på att köpa den.
Men eftersom jag nu bläddrat i den, så blev jag tveksam.
Själv blir jag nog mer inspierad av deras broschyer och hemsida.
Men jag får aldrig nog av deras
underbara saker att försköna sitt hem med.
Denna gången kom jag endast hem med 2 nya kökshanddukar.




I en annan butik köpte jag en ram, med en vacker bild i.
Men jag hade tänkt sätta in en bild på min son,
så jag får lägga bilden i min kort låda istället.
Kort lådan som jag har här hemma brukar jag ta,
fram ibland och bara njuta av alla vackra
bilder jag köpt under åren.
Ha, en fin kväll!

10 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Takk for ditt utspill! Ja, jeg tenker jeg vil ta det med ro. etter alle innlegg får jeg følelsen av at det er ikke bare meg som tviler. Jeg får bo med skapet en stund, så får jeg se.

Så flotte saker du har kjøpt deg, fine hånddukar og vakker ramme. De kulene gjorde virkelig susen, vakkert! Minner meg mer om en romantisk stil enn New England. For det er det du er glad i ikke sant? Vet du, jeg har aldri kommet over merket Lexington, men ser ofte fine tekstiler i blogger.

Anonym sa...

Ja lexington gör verkligen vackra saker - jag drömmer alltid om att fylla mitt hem med deras grejer *s*

Nette sa...

For en nydelig ramme du har kjøpt, skjønn altså:) Ha en fin helg!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej där,tack för dina fina kommentarer!!!!

vilken härlig ram...älskar vita ramar!!

ha en skön helg!!!

Thyrasgård sa...

Hej
vilken kul ram du hittat! Nu ska jag ätnligen stänga av datorn och gå ut och ge hästarna kvällsmat och varsin morot. Det är ju ändå fredag...
Skön helg till dig med!

Kram från Kicki
på Countrystyle

Stina sa...

Så fina saker.:-) Kramis

Signes Vind sa...

Fina handdukar m.m
Älskar Leington men håller med dig om boken - känner mig lite tveksam. Man får titta på hemsidan istället.

Mia sa...

Lexington har så masse fint, og de kjøkkenhåndklærne du har kjøpt var særdeles lekkre. Men det rare/artige er at de er til forvekslig lik mine kjøkkenhåndklær, innkjøpt i San Francisco, bare at istedet for Lexington så står det skrevet Williams-Sonoma (en alldeles herlig kjøkkenbutikk som du sikker kjenner til). Billledrammen var også nydelig, den, uansett hva du velger å putte i den.

Millas hem sa...

Gillar ramen, superfin!!!
Camilla

Rosa Hemmet sa...

Vilken trevlig sida du har... Föll verkligen in love i denna fotoram. Skulle så hemskt gärna vilja ha en likadan. Vart har du hittat denna ljuvliga tingest? Trevlig helg :)