tisdag, februari 12, 2008



I en vacker butik i Göteborg med namnet Blå Galleriet,
har jag köpt denna doft rosen.
Det är alltså själva rosen som doftar (inte tofsen som jag trodde)
Det kanske är någon sorts ny potpurri.
I butiken fanns det även små kulor som doftar,
det är tänkt att ha i sina skåp och lådor, sa hon.
Själv hade jag riktigt svårt för att välja vad jag skulle köpa...

Tänkte också att det kunde vara en trevlig gåva till någon,
nu när det snart är alla hjärtans dag.

Kikar du in hos mig, då passar jag på att
önska dig en riktigt trevlig
Alla Hjärtans Dag

13 kommentarer:

Stina sa...

Du har ett snällt litet hjärta du!;-)

Vad fin den är...doftrosen. Stor kram Stina

MiaMaria sa...

Men så söt och doftar gott...den skulle man vilja ha....

HA´det så gott!
Miamaria

Unknown sa...

Ha en trevlig alla hjärtans dag själv!! =) Ha det så gott. Många kramar Malin

Lilla Blanka sa...

Blå galleriet...där har jag inte varit inne någpn gång..får kolla den nästa gång jag åker in till stan, verkar mysig..jättefin ros!
Kram och ha en bra alla hjärtans dag du också!
Kram
Mia

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken söt liten en, vill känna doften ju ;)

Önskar dig en jättefin alla ♥ dag också,
Jes

mittiminvillervalla sa...

Så gulligt av dej! Önskar dej också en riktigt fin Alla Hjärtans Dag! :o)

Den vackra doftrosen kommer någon säkert bli väldigt glad över :o)

Kramisar Monika

Eva Agnes sa...

Förstår att det var svårt att välja i Blå galleriet. Helst vill man ju ha allting i sådana butiker...
Tack för Alla Hjärtans Dagsgrattiset.
Kramar Eva Agnes

n o r d i n g å r d e n sa...

Helläcker ros, verkar var en mysig butik, hjärtliga hälsningar till dig! Mari.

Kicki sa...

Hej
vad söt!
Kram från Kicki

Anonym sa...

Ja då vet jag vad jag ska söka upp för butik nästa gång jag befinner mig i göteborg :D

elin1976 sa...

Ønsker deg en flott lørdag og ei trivlig helg. Masse klemmer fra Elin:O)

Mia sa...

Jeg er jo litt sent ute med å ønske deg Happy Valentine´s Day, men gjør det alikevel. Og rosen din, den ser riktig så fin ut, den...

MODERN COUNTRY sa...

Men for en vakker rose, og for en super ide!!

Aina