måndag, februari 04, 2008


Idag kom det en riktig överraskning på hallmatta!
Jag prenumerar på Coastal living, tycker att det är en härlig tidning.
Men dom 3 senaste månaderna har det inte komit någon,
(kanske det finns någon annan som också tycker den är härlig :).....)
Efter att jag kontaktat dom trevliga folken"over there"så sa dom,
genast att dom skulle skicka dom 3 nummren jag missat!
Så nu är jag glad, och har njutit i flera timmar redan.
Här kommer också ett litet tips, som jag hittade i en av tidningarna.

8 kommentarer:

MiaMaria sa...

Självklart får du länka......

Sicken tur att det blev ordning med tidningarna....

Ska kika in på länken, tackar!

HA´det så gott!
Miamaria

Nette sa...

Flott at de rettet opp feilen:)
Ønsker deg en fin uke!

Aina sa...

Hei igjen. Så bra at de sender de tre nummerene du manglet, bra service:0)

Likte de kubbelysene med roser i forrige innlegg, blir sikkert fine på soverommet.

Angående lappe prosjektet mitt, syntes ikke det var så enkelt jeg heller, men jeg fikk det da sammen. Rutene skulle være 12 cm hver vei men jeg endte opp med 11.5..snodige mål;0)

Ha en kreativ fin uke!
Klem fra Aina.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för de fina orden min på bloggen, kul att du titta in!!Och du är jättevälommen igen...
Har justgjort semlor här...så"välommen in på fika"

ja visst är det kul att få post, speciellt då tidningar!!!Älskar ju olika inrednings o pyssel tidningar..ja , en o annan matlagnings tidning blit det väl med emellan åt!!!

Kollade på din länk,till tidningen...hur mysigt som helst ju!!Gillar den där vita lampan som är formad som sjöborre.KRAMIZ

Anonym sa...

Men vad kul att de genast löste situationen för dig och vad kul med så mycket att läsa!

mittiminvillervalla sa...

Tack för din snälla kommentar hos mej!

Nog kan man säga att det sprutar fram saker. Jag har gjort så mycket senaste dagarna så jag vågar inte ens visa en bråkdel av det på bloggen! *Skratt* då tror ju alla att jag är helt galen!
Fast det är jag ju! ;o) Du ser inte ens Per Gessle går ju säker!

Härliga tidningar du tipsar om men jag vågar då inte ens trycka på länken och titta. Har lovat mej själv att dra ner på tidningar för jag köper redan massor av alla de slag :o)


Ha det bäst!

Monika

n o r d i n g å r d e n sa...

Känner inte till den tidningen men hela ditt inlägg andas sommar, man kan nästan känna havslukten, mmmmm...

Mari.

MODERN COUNTRY sa...

for en god overraskelse. Nå er det vel bare nytelse fremover, herlig!