måndag, mars 10, 2008


Jag har ju inte hunnit göra så många inlägg här,
som jag gärna hade velat göra...
Men det händer ju en del saker i hemmet ändå:)

Som ett inköp av detta äkta citronträd!
Citronerna är väldigt små, det är nog inte ätbara...
Hoppas nu bara att jag kan ta hand om den väl, också...

Jag har också köpt mig 2 små greengate burkar.
Dom passar ju fint ihop med mina större greengate burkar,
som jag har 2 sorters mjöl i.



Nya blommor till köket.



Och underbara tulpaner!
Ha, en fin vecka!

20 kommentarer:

MiaMaria sa...

Men så läcker blomma och burkarna är ju så söta!

Vilken vacker trådslöjdsstol....

HA´en bra dag!
Miamaria

Stina sa...

Det var mycket vackert, allting.
Kramis gumman:-)

Lilla Blanka sa...

Åh vad fint citronträd du har! Jag har ett par stycken jag med, fast de blommar inte och bär inte heller frukt..har dragit upp dem från kärna och de är rätt stora...skall försöka mig på en ny taktik i år..ställa ut dem på terassen och se om den händer nåt :)
Härliga bilder...jättefint!
Kram
Mia

Sånt är Livet sa...

Vad häftigt med citron träd, skall de inte ha värme el räcker det med vårt klimat ? kom att tänka på att en affär har 30% på greengate prylar nu när jag ser dina burkar ,måste nog ta den svängen imorgon efter jobbet.Ha det gott /Lisbeth

Anonym sa...

Det är så himla fint med små citrusträd - jag stod faktiskt och kikade på ett igår men avstod från köp av tre skäl: Köpförbud för mig själv, de är ruskigt dyra och jag lyckas alltid döda dem.....

Nette sa...

Åh, så deilig med litt blomster og vårstemning inn i huset! Fine bokser fra Greengate ja! Og så nydelig sitrontre da...åh!

Unknown sa...

ÅÅÅh så härliga bilder!! Burkarna är helt bedårande fina...Har några, men ska nog investera i fler hi-hi...kramis

Mia sa...

Sitrontreet var virkelig flott! Fikk jo helt "franske stemninger" av det. Jeg også håper at du får det til, så dekorativ og vakker som det er (og sikkert ikke helt billig heller...) Boksene fra Green Gate var kjempefine, de også.

Hulda sa...

Så mye fint! Vakre bokser fra Greengate, og så fint som det sitrontreet var! :)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Kvällsingen!!!

så härliga burkar..bara älskar green gte ju!!!
Ha en go kväll!!
~~♥ Mille Mamman ♥~~

Ljuva ro sa...

Åh så fina burkar, verkligen söta! Lycka till med citrusträdet!

mittiminvillervalla sa...

Hallåj! :o)

Så fint ditt citronträd är! Blir jättesugen på att köpa ett. Är dom svåra att sköta mån tro?

Ha det finfint!

Kram Monika

elin1976 sa...

Ønsker deg en flott mandag og ei fin påske.
Masse klemmer fra Elin:O)

MODERN COUNTRY sa...

Men oj, så mange fine saker du har kjøpt, vårlig og fresht! Jeg stod å så på et citronträd her om dagen faktisk, men jeg lot det stå. Dumme meg..lukter det også godt?

Takk snille deg for gullig kommentar sist, det setter jeg veldig pris på. Så stor klem til deg!! Ha en skjønn dag i dag!
Klem

Anonym sa...

Burkarna är helt fantastiskt söta! Vart har du köpt dom?:)

Thyrasgård sa...

Hej
kikar in för att önska dig en Glad Påsk!
Kram frånb Kicki
på Thyrasgård

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
A home far away sa...

Men så söta burkar du har köpt, kul att ha olika storlekar på dem. Jag har förstått nu att Greengate är väldigt populärt i Sverige, jag har missat det då jag bor i Singapore:-)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Åå sååå vackert ju!!!!!!!!

Ha en underbar Söndag!!!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan!!