tisdag, februari 10, 2009


För längsen var jag i tyskland, och hittade en
fin inredningsbutik.
Då köpte jag denna lådan, tyckte det var söt:)
damen i butiken sa att man"ska" ha tepåsar i den.
Fin idé tyckte jag, men när jag väl kom hem så
insåg jag att jag redan har en massa te burkar,
och är nöjd med dom.

Nu funderar jag på vad jag skulle kunna använda den till.
Har du något bra förslag?:0)


Jag är också i full gång med att sy nya kuddar.....



Jag längtar efter våren, då det ändå inte är någon riktig
vinter i göteborg...
Har satt några lökar och väntar på att dom snart ska slå ut.

Ha en fin dag!

10 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Hej och tack för din hälsning! Alltid kul att hitta nya bloggar. Gillar din stil.

Kanske lådan skulle kunna innehålla knappar eller pärlor...? Eller till och med smycken?

Ha det fint!

MiaMaria sa...

Hej!

Vilken underbar låda....om inte te kanske pärlor eller annat vackert!

Underbara vårblomster...här har vi snö så våren känns lite långt borta ännu...men med lite sol och värme så är den ju borta på ett dygn....

HA´det så gott denna tisdag!
MiaMaria

Stina sa...

Vad fina saker.
Kanske sysaker i lådan, eller knappar.:-) Kram

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Fin låda! Jag gillar lådor, stora som små...och gärna med en massa fack :)

Hmm, inte te..ok, men du kan ju fylla den med lite mysiga olika sorter sand, stenar och snäckor...så kan du bara ta lådan i knät och fingra på de olika sorterna och drömma dig bort till en skön sommardag :)

Kram
Mia

Vit Gladiolus sa...

Visst är det härligt med vårlökarna!!! jaa vad kan du ha lådan till....ha smått å gott i den, värmeljus, sysaker, fina band, smycken mm
:)

Kraaaaaaam

Anonym sa...

Hej

Gud vilken trevlig blogg du har. Snubblade in av en slump och blev kvar alldeles för länge .
Det är så kul när man hittar en blogg som lyckas blanda inspirerande läsning med underbara bilder.

Jag tänkte passa på att tipsa dig om min nya nätbutik www.stilero.se med inredning inspirerad av dansk och fransk stil.
Det skulle vara kul om du ville titta in och göra ett besök.

Kramar
Johanna

himmel och hav sa...

Du är såå välkommen tillbaka!
Kramar

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vilken söt liten låda :) Ja du vad kan man ha i den, det beror på vad du gillar antar jag :) Alltid skoj att hitta saker när man är någonstans och ta med hem :)

Skönt att vara frilansare, det är jag också, jag älskar friheten som det innebär :)

Kram o ha en fin vecka!

Susanne

Stina sa...

Vad mycket fint. Vad du har sytt fint också.
Jag har en tävling nu om du vill delta. Kramis

Pysselpalatset sa...

Allt vackert du gillar, ett fack för den vackra snäcka, ett för en liten vacker bild på dig själv när du var liten, ett fack för smycket du älskar och aldrig använder... osv. Helt enkelt ett minnesschatull. Här lig sida du har för övrigt... Första gången jag är här men jag återkommer gärna.
Tillvaratadej och de dina /Jeanette