tisdag, februari 03, 2009



För några dagr sen så träffade jag en gammal arbets kamrat,
väldigt trevligt att få ses i gen, efter så lång tid!

Hon hade just varit i Laura Ashleys butik, och sa att nu har dom rea:0)

Självklart rusade jag dit, eftersom jag ändå var i området.

Och om inte annat så köper jag deras kataloger varje år,
som jag kan drömma bort mig i:)
På vägen dit, funderade jag på hur längesen det är sen jag var
där sist...
Det är så att jag har arbetat utomlands i över ett år,
och knappt varit hemma, fy vad jobbigt att inte få vara
hemma, nästa alls!
(trots att arbetet var ett super bra jobb!)
Borta bra men hemma bäst! säger jag bara.



Och nu har jag mina Laura Ashley kataloger också.
Jag hittade inget på rean.
Men jag hittade dom här tidskriftsamlarna.
På insidan är dom blåa med vita prickar.
Det är en helt ny serie.
Och det finns ju som alltid, annat i samma serie till.
Jag ska nog köpa mig några tidskrifts samlare till.
Nu när jag äntligen kan besöka butiken lite när jag vill:)
Må så gott!

7 kommentarer:

Stina sa...

Så fina de är. Det finns så mycket fint där.:-) Kram

Vit Gladiolus sa...

Väldigt fina tidskriftssamlare!!

Gillar faktiskt blommigt!!
Kraaaam

Nettan sa...

Å så romaniska å fina..nästan så man skulle behöva ha några tomma oxå så man såg den fina insidan!;-)
Tack för din supergulliga koment hos mig!!
Kram Nettan

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Jättefina tidningshållare! Laura A är mysigt och bara att sitta och bläddra i katalogerna gör att man blir glad =)

Åh vilka ljuvliga Lexingtonhanddukar du har fått tag på!

Kram
MIa

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vilka fina tidskriftssamlare :) Laura Ashley har mycket fint :)

Var var du och vad jobbade du med när du var utomlands? Spännande!

Här har det kommit massor med snö och det är så vitt och fint!

Kram o ha en underbar helg!

Susanne

Inspiration i vitt sa...

Vilka romantiska sköna tidningssamlare, i dom kan man kanske få lite ording och reda, själv får jag leta ihjäl mig efter alla tidningar som ligger överallt.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram/Ingela.

Nygammalt sa...

Så fina tidskriftsamlare...Laura Ashley har så himla mycket romantiskt och fint.

Nu blev jag ju nyfiken på ditt jobb, det visste jag inte att du hade gjort, jobbat utomlands alltså.

Kram.