tisdag, mars 10, 2009



Längtan efter våren är stor, det är ju fortfarande snö och regn här.
I normala fall älskar jag att tända massor av levande ljus,
men har faktiskt tröttnat på att det alltid är mörkt när man
kommer hem från jobbet.(inte ljusstakarna...)




Jag ska ge bort en blom bukett till min mamma, imorgon.
Så jag gick till blomrum, här i
göteborg.
En underbar blomster butik, med mycket vackert!
rekomenderas!(om du har vägarna förbi)



Jag har ett tag nu varit på jakt efter en stor klocka,
det var inte helt enkelt, att hitta just den som jag ville ha.
Men för några veckor sedan hittade jag denna jätte klocka.
Nu ska den bara upp på väggen också!

Ha, en fin vecka!
ska ju ta mig en runda nu :)

11 kommentarer:

Stina sa...

Den där klockan har jag. Älskar den. Alla tror att den är urgammal. Haha...Kramis

Sjöboden sa...

Underbar klocka... och söt groda!

Vit Gladiolus sa...

Jag längtar med till våren!!!!
Vilken vacker bukett med blommor!!!
Kraaaaam

MiaMaria sa...

Hej!

Håller med övriga..vacker klocka!!!

Och visst längtar man till våren...men den kommer....

Söt groda och en vacker bukett till din mamma.....

Ha det så bra!
MiaMaria

♥ Fyra årstider sa...

Ska nog åka förbi Ica och köpa mig några vårblommor.
Kram Lotta

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Grattis i efterskott!! Mums vilken smaskig tårta och vilka söta kuddar :) Så snyggt med blått och vitt och prickigt dessutom tycker jag :)

Mmm jag gillar också Brukas grejer :) Mmm här snöar det också och idag var det alldeles fluffigt och vitt till sonens stora förtjusning :P

Kram o ha en fin kväll!

Susanne

Nettan sa...

Så himla snygg klocka!! Å håller med, lääängtar efter ljus å vår!!
Kram Nettan

Eva Agnes sa...

Men hej! Det var längesedan.
Så sugen jag blir på lite vårblommor inomhus.
Så läckert du har gjort och vilken underbar affär Blomhuset.
Kramar Eva Agnes

Inspiration i vitt sa...

Åå vilken gammaldax klocka, såå fin den var.
Kramar till dig/Ingela.

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vad härligt med blommor :) Och snygg klocka! Håller med om att det är härligt med vår, vår första riktiga vårdag kom idag och det var så soligt och fint :)

Kram o ha en fin vecka!

Susanne

Nygammalt sa...

Åh så mkt fint, klockan var läcker.

borde köpa till mig lite blommor också, det gör så mkt.

kram.