måndag, juli 09, 2007

Nya Tidningar

Det regnar och regnar.....
Men 2 trevliga överaskningar låg på hallmattan, när jag kom hem från jobbet.

Inrednings tidningen Hem & Antik som har en artikel om bland annat
det vackra toile de jouy trycken.
Jag sydde 2 kuddar för ett tag sedan med detta tryck.
Men det verkar finns många, många fler mönster än man anar.....

Det nya numret av Coastal living kom också! tidningen är hur härlig som helst.
flera bra artiklar om inredning, lite recept och såklart shoppingtips:0)
Det är den enda tidningen jag för tillfället prenumerar på, från utlandet.
Men jag väntar tålamodigt på mitt första nummer av Victoria!

5 kommentarer:

elin1976 sa...

Jeg reiser på ferie i dag så jeg er bare innom for å ønske deg en fin uke. Masse klemmer fra Elin:O)

Mia sa...

Grattis med en kjempefin blogg! Riktignok så var bloggen din veldig fin fra før, men det er da noe eget med blogspot... Fine innlegg du også har hatt allerede. Så artig med alt det fine fra Lexington. De har bare sååå mye fint, men jeg her dessvere ikke fått med meg når de har salg (har så lyst på sengetøy...) Serviettene og løperen var kjempefin. Spennende høres bladet Coastal Living ut også (har ikke hørt om det før...) Men Victoria, deimot! Som jeg gleder meg (skal du abbonere på bladet?)

hulukvarn sa...

Hej Hej! Härligt med två nya tidningar att dyka ner i. Viktoria såg fin ut. Du kan väl rapportera sen om den var något att ha. Ha en fin vecka! kram kram.

Signes Vind sa...

Såg mysigt ut med Coastal Living - får leta upp den. Själv är jag djupt försjunken i Vakre Hjem.

MODERN COUNTRY sa...

Å!! Stod akkurat og så på Hem&Antik før i dag, nå angrer jeg på at jeg ikke tok det med hjem. Det var mange flotte stoffer å se husker jeg. Tok med meg Skjøna Hem og Landliv istedet. Jeg må vel ha kjøpt 10 blader i løpet av ferien hittils. Skikkelig blad junkie, hehe..men det blir vel sånn, når været er dårlig. Bare shopping da.
NATTA ZZZ