söndag, oktober 07, 2007



Idag har det varit en mörk dag....
Jag ville igentligen ta det här fotot när solen var framme,
men nu blev det så här.
Jag har hunnit sy färdigt mina nya stolsdynor till köksstolarna.
Det har verkligen tagit sin tid,
eftersom jag köpte för lite tyg på ikea.
Så kan det gå när man handlar först och tänker sen :)
I bakgrunden har jag min hylla med endel av mina kokböcker.
Alla får inte plats så jag har endel i vardagsrummet,
och faktiskt endel i sovrummet.
Jag kan ju inte få nog av kokböcker!
(Mattan är från Nyblom & Kollén, som nu också har sin
höst katalog på nätet.)

8 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Fina blev köksstolarna med kjol tillsammans med den mattan. Tycker att stolarna och mattan själva lyser som solen.
Kramar Eva Agnes

elin1976 sa...

Hallo snuppa.
Dette blir nesten chatting for det kan ikke være mange minuttene siden du var innom bloggen min. he he
Her regner det også jeg har tent SÅ mange starinlys som jeg har lysestager til her hjemme. Nå sitter jeg å koser meg med alle de flotte bloggene som er rundt på nettet. Ha en flott dag videre min venn. Masse gode klemmer fra Elin:O)

Mia sa...

Så fine de stoltrekkene til kjøkkenstolene dine ble da. Vakkert og sommerlig stoff. Og kokebøker, de kan man nok ikke få for mange av... Selv om jeg ikke har en samling i samme størrelsesotden som du. Ønsker meg kokebøkene til Tessa Kiros, har du de?

Solsjö - Under en vind sa...

Så fint du gjort!! Kram!

Ljuva ro sa...

Gillar kokböcker jag med, men har inte så stor samling som du verkar ha:D
Fina stolsdynor du sytt!

MiaMaria sa...

Vad snyggt du sytt!

Trevlig måndag!
Miamaria

Emmas Vita Hus sa...

Jag förundras över alla som hinner sätta sig ned och sy, själv har jag alltid 1000 idéer i huvudet men jag hinner aldrig att sätta mig ned...det blev jättefint ialla fall! Kram!!

Unknown sa...

Vilken mysig sida du har då??!! Och vilken smaskig kladdkaka!! Älskar sött hi-hi...kram Malin