söndag, december 02, 2007



Hela helgen har jag njutit av min julböcker,
man får ju så många nya idéer.

Har ju också hunnit pyssla lite här hemma.
Och självklart har jag njutit av
glögg och pepparkakor med brie ost på,mums!

Årets advetsljusstake ser ut såhär.
Jag har ingen mossa med i år...
det beror på att jag ska göra i ordning några
julgupper med mossa i.

Endel av julkorten har jag också hunnit göra klara,
det är ju bara banden runt om som fattas.
Och dom ser ut så här...




Vill också passa på att önska alla som kikar in hos mig,
en riktigt trevlig advent!

12 kommentarer:

Unknown sa...

Detsamma till dig vännen! Jätte fina kort! =) Kramar Malin

elin1976 sa...

Det må du også ha. Kos deg masse og nyt denne tiden. Masse klemmer fra Elin:O)

n o r d i n g å r d e n sa...

Vad du är pysslig! Fina kort och vackert ljusarrangemang! Mari.

Eva Agnes sa...

Tack fast det blev i efterhand... kom hem från V-ås i dag.
Fina kort har du gjort och den långsmala ängeln är ycket elegant.
Kramar Eva Agnes

MiaMaria sa...

Vackra kort och en så söt ängel...
Adventstaken är ju så fin.

Ha´det så mysigt!
Miamaria

Anonym sa...

Jag har valt att lämna blogg.se - men återfinns numera på en egen hemsida istället. Välkommen in! (Mediabrus = fd Vildängel)

Hulda sa...

Så fin adventstake du har laget. :)

Nette sa...

Lekker adventsstake og nydelige kort du har laget!

Anonym sa...

Jag har förvisso bläddrat i mina julböcker - men mycket mer än så tycks inte bli gjort.

Mia sa...

Advents staken din ser veldig vakker ut! Og så de nydelige julekortene da... Sukk, bare vakkert, alt sammen!

Så artig at du har bodd i San Francisco. Jeg må si at det var virkelig en by etter mitt hjerte (tross jordskjelv...) Det må ha vært litt av en overgang å flytte tilbake til Scandinavia igjen...?

Signes Vind sa...

Så fint du har det - julkorten kommer säkert bli till stor glädje för de som får dom!!!

Kicki sa...

Hej!
Tycker att jag bestämt känner igen de där röda adventsnumren...
Om du mejlar mig din adress till: info@countrystyle.se så kommer Tomten med en liten överraskning...
Kram från Kicki
på Countrystyle