söndag, december 30, 2007



Imorgon vill jag tillsammans med några vänner
korka upp något gott att dricka, såklart för att det är nyårs afton.
Men det är inte bara det, utan mitt bloggande fyller 1 år:)

Det var faktiskt på nyårs afton som jag startade den gamla bloggen....
(på morgonen)
Den första kommentaren jag fick var vid kl. 01.00 på det nya året,
kommentaren var: Är du inte nykter, som startar en blogg?
He, hee.. det får man väl ändå skratta högt över:0)
Och jag är glad över att jag startade en blogg,
där jag fått så mycket trevliga och inspirerande nya vänner,
som delar samma intresse som jag.

Nu vill jag önska er
ett riktigt
GOTT NYTT ÅR 2008

13 kommentarer:

Signes Vind sa...

Grattis till 1-årsfirandet.
Det är det bästa jag också gjorde 2007 - börja blogga. Det har betytt så mycket.
Hoppas du får en riktigt nyårsafton och ett jättebra 2008!!!

MODERN COUNTRY sa...

Haha, det var jammen meg en super kommentar :))
Grattis med ett år i bloggeland, tenk så fort tiden går! Du får ha det kjempemoro i morgen med venninder og champagne. Takk for all inspirasjon i året som gikk!

Nyttårsklem fra Aina

Sånt är Livet sa...

Kan bara hålla med ,bloggandet har gett så mycket! Gott slut och ett Gott Nytt År till dej ,/Lisbeth

Färjtorp sa...

Grattis! haha det var en rolig kommentar =)
Visst är det verkligen skoj med blogg, riktigt inspirerande och man "möter" så många härliga människor!
Gott Nytt År.
Kram Johanna.

Ljuva ro sa...

Visst är det kul att blogga! GOTT NYTT ÅR på dig med!

Karna sa...

Godt Nytt År til deg også, kos dere masse sammen.....

anna k. sa...

Grattis till 1-års dagen!!! Tänk att du har bloggat i ett helt år! Gott Nytt bloggår på dig!

elin1976 sa...

Hei på deg min venn.
Jeg vil gratulerer deg med bloggens ett års dag og så vil jeg få ønske deg GODT NYTT ÅR. Her sitter jeg stappmett og forspist, en full hund svirrer rundt i stua og ivrige barn og menn med raketter er utenfor....altså en helt vanlig nyttårsaften her i huset. he he.
Senere er det detsert og godis. Vi blogges masse i 2008. Masse klemmer fra Elin:O)

Nette sa...

Godt nyttår ønskes deg:)
Og grattis med 1 års-blogger-dagen!!!

Stämningsfullt sa...

Ja alla verkar helt överens om att bloggandet är sååå roligt! Gott nytt år till dig!

MiaMaria sa...

God fortsättning på det nya året!
Miamaria

Madicken sa...

Vill bara önska ett gott nytt år och säga att jag är tillbaka som bloggare igen! Jag hoppas att vi kommer att träffas en hel del framöver och utbyta mysig inspiration och tankar.

Kram Victoria

n o r d i n g å r d e n sa...

Ett stort Grattis till ditt ett årsjubileum för din blogg!! En fesltig & passande bild! God fortsättning på året önskar jag dig och tackar för dina rara ord hos mej! Mari.