lördag, december 22, 2007



Tråkigt nog måste jag börja med att nämna att jag varit sjuk igen...
och missat allt det mysiga pysslet jag brukar ha för mig, innan jul.
Men jag är glad att jag är hemma igen:0)

Jag har ju också fått två nya tomtar att pryda mitt hem med.
tycker att dessa två är hel charmiga!
(ursäkta min skakiga bild)


Och titta här bara!
Jag har fått en STOR bunt med äkta amaryllis.
Självklart har jag jublat av glädje:0)
Och nu vill jag ta mig en runda bland alla fina bloggar där ute,
och se vad jag missat...
Så jag får passa på att önska alla som tittar in hos mig en
RIKTIGT GOD JUL!

7 kommentarer:

Sånt är Livet sa...

Hej ,hoppas du mår bättre och allt är väl med dej,vilken amaryllis bukett!!! SÅÅ vacker.Nu midnatt å här sover huset jag är klar med det mesta ,granen skall in i morgon förståss,men nu börjar lugnet lägga sej.Allt gott till dej och en riktigt God Jul / Jul kramar Lisbeth

Karna sa...

Vil ønske deg og din familie en Riktig God Jul!

MiaMaria sa...

Önskar dig god bättring och en underbar jul!

Vackert julkort!
Miamaria

Magdalena Martin sa...

Önskar dig och din familj en riktigt God Jul och trevliga helger!
Kramar
Magdalena :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken vacker bukett med amryllis och fina tomtar!! GOD JUL önskar jag dig! Mari.

Lallis sa...

God Jul, goa du!
Hoppas att din/er julhelg blir fin och harmonisk och full av gemenskap och glada stunder.
Kram Lallis

Unknown sa...

God bättring och en önskan om en riktigt god jul! Kramar Malin