fredag, augusti 22, 2008


Här kommer lite fler bilder från formland,
det kommer nog ta sin tid att kunna visa upp alla bilder...
Ljusstaken ovan hade passat väldigt fint hos mig:)


Det här företaget(kan inte komma i håg vad dom heter)
hade mängde av band, man får sån lust att skapa något...


Det var rena julafton på mässan, men dessa stjärnor kan
man väl ha hängande året om.



Fina ljus och ljusstakar.



Och SIA var där och ställde ut med en jätte monter!
Så mycket fint dom hade...






Dessa blev min favorit,
dom väntar jag med spänning på, att få köpa med mig hem!
Tittar du in hos mig,
så vill jag passa på att önska dig en trevlig helg.


16 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Härlig shopping du visar....

och att fotografera den briggen, det var så roligt!!! Tänk att man kan ha så kul med en kamera!!! hihi

Kram L

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Oj her var det mye fint! Tenker også at stjernene kan brukes hele året.
Ha en flott helg kjære du.
Klem

mitt skärgårdsliv sa...

Hejsan, hittade hit av att du lämnat kommentar på min sida, tack! Vad fina bilder från mässan! Nu hittar jag till din sida, kommer nog att hälsa på här ofta =)

Dorthe sa...

Oj.. så mange dejlige billeder
från formland.
Er forbi din side for første gang.
Mange fine billeder..
Kommer helt sikker fobi igen:-)
God Søndag
Dorthe

Snusilus o Sannibus sa...

Så mycket fint du visar :) Väldigt mycket Vill Ha ju! Stjärnorna var väldigt fina! Och mums för kardemummamuffins!

Ha en skön söndag!

Susanne

Lilla Blanka sa...

Kul att gå på mässa!
Det ser ut att ha varit massor av inspiration där..härliga bilder!
Kram
Mia

Magdalena Martin sa...

Härligt med mäss-besök! Nu laddar jag upp för mina, först Formex och sen blir det av till utlandet ;)På med bästa gympa skorna med andra ord för det lär bli lååånga dagar!
Härliga bilder du visar :)
Må så gott,
kramar
/Magdalena

Inspiration i vitt sa...

Tack för din titt inne hos mig.
vad kul att åka på mässa, det brukar ge såå mycket inspiration och man vill ha så mycket.
Kram på dig/Ingela

Nygammalt sa...

Tack för all härlig inspiration. Måste vara så kul att få åka på dessa mässor.

Kram.

Skatan sa...

Kul at få titta in på allt spännande som vankas!"!

Ha en fin dag,

SKatan

Thyrasgård sa...

hej där
fina bilder från Formland. Men så lite folk det var tyckte jag mot hur det brukar vara. Eller så var det bara jag som hade ont i fötterna... Eller tyckte att det var skojjigare att kolla på hästar kanske. Fick med mig en fölunge hem från Danmark istället!
Kram från Kicki
på Countrystyle

Anette sa...

Vad mycket fina saker - det måste vara rena julafton att gå omkring på en sådan mässa!
Ha en sök kväll//Nellie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så mycket fint! Nu får vi bara vänta på att allt det fina kommer ut i butikerna...
Kram
marie

MiaMaria sa...

Hej!

Oj, så mycket inspiration!
Härliga bilder där skulle man ju velat varit med.....

HA´en bra helg!
MiaMaria

Betty sa...

Javisst får man mkt inspiration av att gå på mässor ? Ska till Formex nu i helgen o det ska bli så roligt.
Kram Betty !

Unknown sa...

Tack för titten!! Kunde inte åka upp på mässan nu i höst!! =( Men ..men...varor har det blivit ändå =) Ha en underbar vecka! kramar Malin