lördag, augusti 09, 2008


Idag har jag hunnit gå på stan en stund.Och besökt
en av mina favorit butiker här i göteborg,.
Papeterie är en mysig liten butik med en massa fina saker.
Rea var det också:)
Jag har tittat på bland annat denna
adress boken och tänkte att nu får jag minsan passa på!
Det finns en hel del saker från fina, Art in motion.


Köpte också dessa 2 korten.
Dom passade fint i mina ikea ramar.
korten kommer från
Tom Dickins fine art
Nu får jag lust att köpa fler kort att hänga
upp i köket här hemma!


Ett litet tips till er som inte kan besöka Papeterie,
Det går fint att beställa via deras nätbutik.


6 kommentarer:

Mjuka sa...

Brukar slinka in där när jag är i stan. Blir mer till Allum och alingsås då det ligger närmre.
Ha det gott
kram M

Lilla Blanka sa...

Ja det är en härlig affär, var därför några veckor sen, fast då var det inte REA tyvärr.

Kram & ha en fin söndagkväll!
Mia

Stina sa...

Så fint du köpt. Kramis gumman

Sjöboden sa...

Hå hå! vad bra med shoppingtips, jag som ska till Göteborg i morgon!

kram C

Anonym sa...

Hej!
Råkade nubbla in på din blogg och såg att du fyndat en fin adress bok.Jag har nämligen en likadan=)
Muffinsen ser goda ut.Väntar på bilder från mässan,det låter kul!/Karin

Anonym sa...

Vet inte vad det är med datorn,men bokstaven sssss försvinner ibland=)