fredag, augusti 29, 2008


Mera bilder från mässan.
Hoppas ni tycker det är skoj fortfarande:)
Dom flesta av dessan bilder kommer från PB Home.
(ingen vidare hemsida...)
Men många vackra saker, som lampan ovan.
just sådana hade jag önskat mig en dag som idag:)



Mängde med vackra ljusstakar.



Denna bilden med dom söta grodorna på, är typiskt mig.
Man vet inte om man ska fota grodor, lampor eller möbler...
så det blir lite av varje på fotot.




Härliga stena med text, det kanske inte syns så tydligt
vad det står, men det står God Jul på dom flesta.
Själv har jag redan en sådan sten här hemma, den står det
Harmony på.





Tusen tack för du kikat in hos mig!
Ha en riktigt trevlig helg.

10 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Härliga bilder!

Grillad lax, det är bland det bästa jag vet.... jag är ett riktigt matvrak! hihi...när det gäller god mat.

Kram L

mitt skärgårdsliv sa...

Fina bilder, nu får man nog leta fram flera ljus och mysa i!

Det där med vinbärsbuskar har du nog rätt i, att klippa ur dem ordentligt borde nog ge mera skörd. Ska göra det i år så får vi se nästa år om det blir mera bär =)
Ha en trevlig helg!

MiaMaria sa...

Hej!

Dessa bilder gillar jag verkligen....Vackert!

HA´en bra lördag!
MiaMaria

Nette sa...

Så masse lekkert, søte de små froskene:) Ha ei fin uke!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Jammen så skjønne bilder, paddene med krone er jo herlige da ! ...masse øyesnop hos deg. Man får ønske seg til jul....
Ha det godt kjære du !
Klem

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så fina bilder :) Verkar ha varit en härlig mässa, synd att jag inte kunde åka dit. Stjärnorna är bara för söta ju :)

Och ja, huset är fint, ska försöka hitta ett sånt :)

Ha en fin onsdag!

Kram Susanne

MiaMaria sa...

Hej!

Lycka till inne hos mig och
ha en bra dag!
MiaMaria

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Visst är det kul att få se bilder från mässan, för oss som inte kunde få gå på den.
Mycket fint!
kram
Marie

Mia sa...

Masse lekkert... sukk! Jeg skulle nok ønske jeg hadde et noe større hus, slik at jeg kunne få plass til slike herligheter. Så moro det må ha vært å være på messen og å få se alt det vakre.

Nygammalt sa...

Det är jätteroligt att få se så fina saker från mässan.

Kram.