torsdag, oktober 09, 2008



Idag har jag verkligen längtat efter att få gå till keramiken,
hoppas jag får tid till det snart igen:)

Tills dess får jag nöja mig med att använda det jag redan tillverkat.
Som t.e.x. denna biscotti burken.



Jag har ju också haft en sån lust på att baka något
ur mina nya böcker.
Choklad biscotti med vit choklad, blev det att jag bakade.
Sitter här vid datorn med fatet, och mumsar i mig!:)



På Casa Linné hittade jag dom här hjärtorna,
tänkte att dom kunde ju piffa upp vägg ljsstaken.

Nu tar jag mig en rejäl blogg runda.

Ha, det så gott!

12 kommentarer:

Karin Lindström sa...

Hej!

Åh, jag förstår verkligen att du längtar till att gå om du gör så där fina saker. Vilka underbara burkar.

Vad roligt med bokmässan!

Kram Karin

Stina sa...

Vilken fin burk du gjort. Jättemysig ju...
Kramis

Anonym sa...

Vilken fin burk... vad duktig du är! Önskar dig en trevlig helg :) Kram kram.

Sjöboden sa...

Åh.. vill oxå. Har hållt på en del med keramik men har ingen stans att göra med det för tillfället :-(

Lyllos dig!
kramiz

mitt skärgårdsliv sa...

Så fin burk du gjort. Kakorna ser jätte goda ut!

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så fint du har det! Och vad kul att göra egna saker! Skulle också vilja gå och dreja igen, många år sedan nu tyvärr. Så fin burken är och vad goda biscottina ser ut!

Kram o ha en fin helg!

Susanne

Hem och Lycka sa...

Å mumma, vad gott det ser ut.. Blir ju riktigt sugen.. Burken är ju jättefin! kram

Nygammalt sa...

vad duktig du är, både med bak och keramik. Måste vara jättekul att få hålla på med keramik, det är jag själv sugen på.

Kram.

Betty sa...

Jättefin burk ! Har länge velat gå på en keramikkurs men det har aldrig blivit av.
Kram från Betty !

No.15 sa...

Tack för kommentar hos mig!

Ha en fin dag!

No.15 sa...

Trevlig helg önskar jag dig!

Anonym sa...

gick en keramikurs på försommaren , men jag tror jag håller mig till sömnad istället.
Det var ju kul med keramik,,men vilket enormt jobb.