tisdag, november 18, 2008


Här ser ni lite av vad jag pysslat med på sista tiden.
Jag har gjutit ljus i gamla glasburkar, som jag samlat på mig en tid.
Det var inte helt enkelt att skriva med en penna på glasburkarna,
nästa gång blir det min gamla pensel igen.
Ljusen dofter lite vanilj, och ska med min beställning....




Just nu är jag i full gång med att sy hjärtan i ett linne tyg,
bandet har jag köpt på panduro.
Vet inte om det syns så bra men det står- amor vincit omnia,
på bandet.Det verkar betyda- kärleken övervinner allt!



Tusen tack för alla söta kommentarer och mail!
Här skickar jag ett hjärta till er:)
Tar mig en runda, hos er:)

Jag har ju också blivit utmanad, och lovar att svara på den snart....

12 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Åhh så fina saker du gör! Ljusen i glasburkarna var ju kanon!
Kram

Stina sa...

Du är i farten än du gumman och pysslar så fint. :-) Kramis

Gårdsromantik sa...

Så roligt med din pysselverksatd - tvålarna ser så härliga ut.

Kram Maud

MiaMaria sa...

Fina saker du gör...

Lycka till inne hos mig!
MiaMaria

MODERN COUNTRY sa...

Neimen hvilke fine saker du har laget! Og jeg som bare elsker hjerter. Herlig med verksted og pyssling!

Aina

Hem och Lycka sa...

Tack för hjärtat ;-) Vad fina! kram

Nygammalt sa...

vad du har jobbat på. Så fina saker alltså.
Kram.

Unknown sa...

Va roligt att du blev pysselsugen!! =) Det är ju så mysigt så här års!! Jätte fina saker..hjärtanen var kanon..gillar bandet!! Ha en alldeles underbar dag! kramar Malin

Nette sa...

Herlige hjerter og lys du har laget:)

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Oj så mycket fint!! :) Kan tänka mig att det doftar gott hemma hos dig! Så vackra tvålarna blir :)

Ha en fin helg!

Kram Susanne

♥ Fyra årstider sa...

Vilka härliga sker du visar..mysigt.
Kram Lotta

Anonym sa...

Jisses så mycket fint du pysslat... blir såå inspirerad :)