tisdag, november 04, 2008



Mera tvålar har tillverkats, och ljuvliga dofter sprids i hemmet:)
Mimosa och vanilj tvålen har jag hunnit packa in i silkes papper.



Detta är en milt doftade apelsin tvål, tänkt kanske som en gäst tvål.
Kanelen gör ju att den även blir lite av en jultvål.




Jag hittade en del fina bokmärken i en butik.
Dessa tänkte jag skulle passa på kristyr hängen.
Verkligen gameldags att göra egna kristyr hängen.
Allt ska med i beställningen jag fått.
Jag har faktiskt en tvål till på gång:)
Må så gott!

14 kommentarer:

Stina sa...

Oj, vad mycket!
Kan tänka mig att det doftar härligt.Kram

mitt skärgårdsliv sa...

så fina tvålar och mycket.. den där med kanel ser underbar ut! Ha det bra!

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Åh vad det ser mysigt ut med tvåltillverkningen! Dina fina bilder och när du skriver om hur du gör får mig att verkligen vilja starta lite tvåltillverkning här hemma med :D

Kanske du fråga men köper du tvålmassa och blandar med lite smaker/dofter eller hur gör du?

Det ser i alla fall hur fint ut som helst med de inslagna tvålarna..!

Kram
Mia

Lilla Blanka sa...

Kanske dum fråga...skall det vara ;)

sand mellan tårna sa...

Vilka härliga tvålar!!!

Kan riktigt känna hur gott de luktar . ..

Kram L

Hem och Lycka sa...

Oj vad fina, doftar garanterat ljuvligt!

Glöm inte att länka till tävlingen ;-) kram

Vit Gladiolus sa...

Åh så kul med tvåltillverkning, det måste ju dofta oerhört gott!
Kram Zinkbaljan

MiaMaria sa...

Hej!

Men så härligt många tvålar man riktigt känner så gott det doftar.

Ha´en bra helg!
MiaMaria

Thyrasgård sa...

Hej
vad duktig du är - superfint! Väldigt nyfiken på att känna hur de där tvålarna doftar...
Kram från Kicki
på Thyrasgård

Mjuka sa...

Åh så härliga dofter det måste sprida sig i ditt hem
kramkram M

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Åh så fina de är! Kan tänka mig att det doftar ljuvligt hos dig! Och vad kreativ du är :) Jättesöta!

Kram o ha en fin vecka!

Susanne

Nygammalt sa...

Kul att du vill vara med o tävla!

Och nu MÅSTE jag börja göra mina tvålar efter att ha sett alla dina fina =)

Kram.

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Åh blir lika sugen på goda tvålar varje gång jag tittar in hos dig :)

Du har en utmaning att hämta hos mig om du vill!

Kram o ha en fin tisdag!

Susanne

Sjöboden sa...

Oj oj finns leilas jul på Dvd!! Tack för tipset.

kram c