lördag, december 06, 2008



Snart är det redan andra advent.
Jag är lite sen i år med att ordna med det.
På tok för mycket på jobbet och allt annat...

Men jag har tänt min advents ljusstake idag:)
Och pyntat lite på min bricka,( från marrakech).
Jag hade ju helt glömt bort vad det vad
jag hade i pynt väg sen förra julen.
Det blev ju en trevlig överraskning:)


Denna dvdn med leilas jul(förra årets)
har flera timmars njutning.
Har redan tittat på den två gånger.
Sån lust man får att laga massa gott!



Tyvärr så får jag ligga lågt på utmaningar.
Men gärna någon annan gång ;0)

Ha, en trevlig helg!
Tar mig en runda nu.

11 kommentarer:

Stina sa...

Bamsekram till dig.:-)

K sa...

Tack detsamma snälla du ;D nattinatti/K

K sa...

Tack detsamma snälla du ;D nattinatti/K

K sa...

Tack detsamma snälla du ;D nattinatti/K

K sa...

Men nudu,haka systemet upp sej nåt alles kollosalt...SOOORRY FÖR DE'

MiaMaria sa...

Hej!

Vilken underbart vackert pyntad bricka!

Ha´en bra vecka!
MiaMaria

Anonym sa...

Vad fint du pyntat!

Stina sa...

Hoppas att du får sova gott inatt.:-) Kramis

Gårdsromantik sa...

Har sådär massor att göra också - ängtar till Jul och Jullovet - åh vad jag skall slappa.

Kram Maud

idémakeriet sa...

Tack för dina värmande ord inne hos mig.
Vad flitigt du har varit med allt möjligt. Du är också en riktig pysseltant eller hur?
Kram på dig
Gerda

Vit Gladiolus sa...

Åhh så mycket du har gjort, så fin blogg!!!
Kraaaam