tisdag, december 30, 2008


Just nu är det en härlig tid att njuta med familj och vänner!
Samt lite shopping:) rean har ju startat och jag har redan
hunnit fynda några burkar(från house doctor)
Själv tycker jag dom är jätte snygga, men jag har ännu inte
bestämt mig för vad jag ska förvara i dom....



Året drar mot sitt slut, och det är tid för att se
framemot det nya året,
gärna tillsammans med familj och goda vänner,
samt något gott att äta och dricka.
Ha, nu ett riktigt trevligt
Gott nytt år!

13 kommentarer:

Stina sa...

De där burkarna vill jag också ha.:-)

Ha det gott nu gumman!
Kram Stina

♥ Fyra årstider sa...

Gott nytt år till dig.
Kram Lotta

mitt skärgårdsliv sa...

Önskar dig ett riktigt Gott nytt år!!

Vit Gladiolus sa...

Ett riktigt GOOOOOOTTTT NYTTTT ÅRRR!!
Önskar jag dig!!
Kram

K sa...

Hej självklart får du länka blev bara såå glad jag länkar gärna dej me ;D
GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG DEJ KRAMIS/K

Nygammalt sa...

tack för dina rara ord!

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Många kramar från mig.

Nygammalt sa...

Ja just ja, måste ju bara få säga att de där HD burkarna är ju bara såååå fina.

Betty sa...

Kan man få för många fina burkar ?

Gottnyttårkramar från Betty !

MiaMaria sa...

Hejsan!

Önskar DIG detsamma ETT GOTT NYTT ÅR 2009!
MiaMaria

MODERN COUNTRY sa...

Deilig te eller sjokolade hadde vært som en fin overraskelse hver gang du tok av lokket på de vakre burkene :)

Takk så mye for din hilsen, og takk også for et fint år med Inspirasjon! Ønsker deg og dine det aller beste og måtte 2009 bli et av de fineste år.

GODT NYTT ÅR!

Varm nyttårshilsen fra Aina

Inspiration i vitt sa...

Vilka mysiga burkar du fyndat.
En stor nyårskram vill jag ge till dig/Ingela.

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Fina burkar! Jag har nån slags förkärlek till fina burkar..och fina kan innebära alltifrån nya burkar från Greengate till gamla rostiga loppisfynd som bara inte går att motsår :)

Kram och Gott Nytt År!
Mia

White Season sa...

God fortsättning! Vilka fina burkar du hittat och till bra pris är ju inte helt fel :-) De måste jag spana på också..
Många kramar Malin