lördag, december 13, 2008


Nu är det verkligen fullt upp med alla julförberedelser.

Min ljus slinga slutade att fungera förra julen,
Jag tänkte först bara ha den som den är,
men det blir ju en mysigare gran med belysning,
så jag köpte mig en ny.

Jag hann också med att gå in på
Balder Hage.Det var så mycket folk där inne så man
fick nästan köa sig fram i butiken:)

Så mycket fint julpynt dom hade, jag köpte med mig
några silver klockor som jag knytit fast
med ett organza band, i blått.
Och hängt upp i granen.






I väntan på tomten, blir det den årliga julkorts
tillverkningen här hemma imorgon.
Jag ser verkligen framemot det:)

Ha, en mysig helg!

7 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Jag har knappt börjat - hittar inget i all flytt röra. Har letat ljusslingor över allt och så fanns de mitt framför näsan - man blir tokig!

Så snygg granen blev!

Kram Maud

Stina sa...

Ha en bra dag gummeligumman.:-)Kram

mitt skärgårdsliv sa...

Ja, här med är det fullt upp med allt inför julen. Mysig tomte du visar! Ha det bra!

Unknown sa...

Oj vad här var pyntat!! Läckert..=) Här har jag inte hunnit pynta alls i mitt hem än..

Önskar dig en härlig vecka!

kramar Malin

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så julfint du har gjort det :) Så söt den lilla tomten var :)

Kram o ha en fin vecka!

Susanne

Mia sa...

Julekort, ja... jeg har enda ikke skrevet mine, for ikke å snakke om å ha denft dem (enda fristen gikk ut idag...) Vakkert med lys slyngen, det blir liksom ikke helt det samme uten lys i granen, synes jeg.

hagagården sa...

oj vilken härlig sida,ska titta runt lite
ha det gott
ninni