lördag, januari 03, 2009



Jag hoppas ingen har tröttnat på denna blomman.

För min har just börjat blomma:)

Det är riktigt fin tycker jag, dessutom verkar det som

jag kommer att ha den ganska länge, för jag ser en knopp till!

Julen har jag däremot städat ut, och det känns ju gott.

Man längtar ju efter tulpaner och sånt....

Härligt har det varit att kunna njuta av lite ledighet.

Det betyder att man har tid till något skoj, som att måla om två pottskåp.

Dom blir nog båda klara imorgon, får ju lägga upp bilden här sedan.

Må så gott nu!

8 kommentarer:

Stina sa...

De är ju så härligt stora de där blommorna.:-) Kramis

♥ Fyra årstider sa...

Vit amaryllis är vacker året om.
Kram Lotta

Nygammalt sa...

Så fint den blommar.
Javisst vill man städa ur julen, har tagit bort det mesta. Och idag fick jag tulpaner också- vita! =)

God fortsättning på det nya året!

Kram.

mitt skärgårdsliv sa...

Vit amaryllis är så fin. Ska köpa mig lite nya blommor för alla mina julblommor har blommat ut. Ha en mysig dag!

Sjöboden sa...

Den tröttnar man aldrig på!
Lycka till med målningen.

kram c

Betty sa...

Jo tyvärr så har jag faktiskt gjort det men egentligen borde jag inte det för den är ju fantastiskt vacker.
Håll sinnet öppet , eller vad är det dom säger ?
Kram Betty !

Nettan sa...

Nä vit amaryllis kan man ju inte tröttna på..å det är ju en lökväxt, alltså lika med vår!
Kram Nettan

No.15 sa...

Hej kära vän! tack för du tittat till mig...har själv inte hunnit mad bloggen som jag önskat. Jag ska öppna min lilla butik och all tid går åt till det.Men jag har gjort ett inlägg idag... ;0)
Ett fint år 2009 önskar jag dig!