tisdag, september 23, 2008



Det är så mycket som händer nu, hur ska man hinna undrar jag
ganska ofta...
Förra veckan tänkte jag att butiken casa linné säkert har kvar
ett fat jag tittat på tidigare, men nej dom var helt slut sa hon!
Va?, jag som skyndat mig hit efter jobbet...
Jag får väl ta mig en "tittar runda" när jag ändå är här, tänkte jag.

Det var ju inga problem att hitta andra saker att förgylla hemmet med,
från det ljuvliga butiken:0)

Såg dessa boktäver "lysa" på ett av borden, jag frågade henne om dom har fler
av dessa bokstäver, men hon svarade att dessa var dom sista.
jaha tänkte jag då måste jag verkligen köpa dom!
eftersom dom är dom sista:)

Jag har också hunnit åka på en lång weekend till stockholm i helgen.
Mer om den fina staden med dom fina inrednings butikerna kommer snart..
Tusen tack för alla härliga tips jag fått om stockholm.
Må så gott! :0)

8 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Typiskt att det man gått och tänkt på ett tag äborta när man väl kommer till skott.
Men det löste sig ju ändå. Du fick ju fina bokstäver .
Kramar Eva Agnes

MiaMaria sa...

Hej!

Visst är de så fina dessa bokstäver, har köpt ett E till min dotter när hon fyller år.....

Ha´det så gott!
MiaMaria

Sjöboden sa...

Åh vilka fina!! Ett riktigt snyggt typsnitt...o så vita o vackra. Vill oxå ha :-D

kram C

Hem och Lycka sa...

Så typiskt med fatet men tur med bokstäverna som är jättefina! kram

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Jomenvisst är det så så kommer man tillbaka också finns inte grejerna kvar, alltid snopet :(

Så snygga bokstäver!

Ha en fin torsdag!

Kram Susanne

Karin Lindström sa...

Hej!

Tack för din kommentar hos mig! Det var jätte roligt att hitta till dig också. Så mycket fint du visar. Jag hoppas jag kommer till Göteborg snart, nu har jag ju fått ännu fler tips på shopping.

Hälsningar
Karin

No.15 sa...

Hej!
Tack för uppmuntrande kommentar hos mig!Vi får se om jag vågar öppna butik.Så fina bokstäver,det är så snyggt. Har inte skaffat några själv ännu!
Ha en fin dag!

Gårdsromantik sa...

Dom där bokstäverna är så fina!
Hade gärna varit med på en shoppingrunda till Stockholm - men det får bli i Januari - då skall jag shoppa loss.

Kram Maud