söndag, juli 12, 2009

Blossom kitchen


Inte har det varit väder för att ligga och njuta av solen,
mest regn har det varit.
Så jag har tillbringat endel tid framför datorn:)
Nu har jag ytterligare en blogg, klicka på bilden så kommer du dit.

Där kommer jag skriva mer om vad som händer i mitt kök.
Välkommen dit!



Och sublim ska jag ha kvar, eftersom jag
älskar inredning :)
Jag har också hunnit fynda en ny olivolje flaska,
det kommer från riviera maison.
Så jag får ta mig en tur till affären för att fylla
den med en god olivolja:)

Ha en trevlig helg:)

2 kommentarer:

Frida sa...

Tack för besöket på min blogg! Ska åka iväg på husvagnssemester nu så jag måste stänga ner datorn...:)

Kikar in mer här när jag kommit hem(nu ropar gubben)

Ha det gott i sommaren , kram Pia

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg
Jeg skal følge med på bloggen din for jeg elsker mat blogger. Dette er rett og slett perfekt. Inn hit hver gang jeg ikke finner på noe godt å lage.
Kommer tilbake.
Klem:O)