söndag, juli 26, 2009

Casa Linné



För någon vecka sen, var jag på stan och gick förbi casa linné.
Då står det massor av lådor utanför butiken, och det ser stängt ut.
Nej, dom kan väl ändå inte ha stäng min favorit butik, tänkte jag.

Jag kunde inte sluta att tänka på detta...
så jag åkte till stan igen efter ett par dagar:)
När jag såg att butiken var öppen rusade jag in,
och stötte på den trevliga damen i butiken.
Jag fick berättat min tanke tidigare för henne, hon sa tt jag kan vara lugn.
Dom har just gjort om i butiken och fyllt med massor av nyheter!

Va, skönt! säger jag bara:)

hem kom jag med denna vackra asken, vad jag ska ha i den vet jag inte än,
det kommer jag nog på sen:)

Ha, det gott!

6 kommentarer:

Stina sa...

Den är fin den där asken.:-) kram

Unknown sa...

Hei takk for hyggelig kommentar, esken er så fin, jeg skal se etter den butikken neste gang jeg er i Gøteborg.
God uke til deg.
Klem....Ellen

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vilken tur att de inte hade stängt eller så! Usch ja, alltid trist när ens favoritbutiker eller favoritrestauranger stänger!

Nåja :) Vilken söt liten ask!

Hoppas att du har det bra såhär i sommaren och ha en fin helg!

Susanne

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vilken fin ask du shoppat....

Visst kan man njuta en hel massa i min paviljong....fast inte när det regnar o blåser som idag.....jisses vilket väder vi har....

HA det så gott!
MiaMaria

Vårt hem på landet sa...

Tack så mycket! Det är lite extra kärt eftersom jag har gjort det själv för flera år sedan...

Vilken söt ask! Användningsområdet är ju inte alltid så viktigt :)

Ska bli riktigt skönt att vara ledig ett litet tag.

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
takk for ditt besøk hos meg for en tid tilbake(iskakebaking).
Koselige blogger du har!
Er du fremdeles fornøyd med bladet
Leilas country living?
Håper jeg får tak i det her i Norge på Narvesen.
Kjerstiklem