tisdag, juli 14, 2009



Idag har jag äntligen varit i butiken,
Bagaren och kocken.
Trots att jag bor så nära butiken ,så har jag bara inte hunnit gå
dit på länge.

En lång lista hade jag med mig, på saker jag bara måste köpa:)
Jag har inte hunnit fota allt än, men jag investerade:) i en tvål från
House doctor.Det doftar massor av rosor!
Jag fick också hämtat ut mitt paket från HM.
Hade ju bl.a. beställt några nya handdukar,
jag är inte helt säker på att jag behåller dom.
Eftersom dom är så tunna, jag gillar tjocka goa handdukar:)
Färgen var ok, tycker jag.
har du köpt något från HM Home?

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jaha så handdukarna var tunna? Jag har beställt en del från H&M och allt har det varit förvånansvärt bra kvalitet på.....
Jag skulle också vilja shoppa loss hos Bagaren och kocken :)
Kram!

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så mycket fint du hittat! Vad vacker kudden var :) Kan tänka mig att den butiken är härlig, hade gärna gjort ett besök!

Jo vi beställde en badrumsmatta till Spanien från HM och jag tyckte den var helt ok. Men jag har inte provat handdukarna. Håller med om att det ska vara tjocka härliga handdukar! Har du tittat på Hemtex? Hitta jättefina, tjocka rosa handdukar för billig peng nu eftersom de sålde ut dem. Blir perfekt i nya huset :)

Hoppas att du har en skön sommar :)

Kram Susanne

by.hårenberg sa...

Todiloo!
Vilken underbar blogg du har!
Läste att du bor i Göteborg! Älskar Göteborg!
Du visar så mycket fint!
Kommer snart att kika in hos dig igen!

Kramar i massor //la petite perle!

MiaMaria sa...

Hej!

HAr inte hanslat på HM/Home....
Men nog finns det lite man vill ha.

Hoppas att du har en skön sommar!!!
MiaMaria

idémakeriet sa...

Det var synd att handdukarna var så tunna. Ja det ser man ju inte på hemsidan eller katalog.
Har själv för några månader beställd några från Trendkompagniet men de var så tjocka att det känns att man torkar sig med en madrass. Inte heller skönt.
Jag önskar dig många varma solstrålar.
Kram Gerda

Lilla Blanka sa...

Hej!

Tråkigt med handdukarna. Gillar också tjocka tjocka handdukar =)

Ha det så bra, hoppas solen skiner hos dig ♥

Kram
Mia