lördag, juli 04, 2009


Jag njuter för fullt av semestern,
och vilken härlig
sommar värme jag/vi fick också!
det har varit mycket sol och bad,
men även en liten tur till oslo.

Det är över ett år sedan jag fick träffa alla
mina vänner där över.Så det har varit himla mysigt att få ses igen:)

Lite shopping blev det med, i värmen:)
trots att det knappt fanns någon ac, i någon butik i oslo!

Köpte dessa två ljusstakarna från Lene bjerre butiken,
vad mycket snyggt det var där:)





I en blombutik hittade jag detta hjärtat.



Och i kiel, tyskland (ja, jag var där också)...
Köpte jag denna härliga björkkransen,
tycket den skulle passa fint här hemma.




Tror att jag hänger upp den i köket sen..
Får ju prova mig fram ett tag:)
Ha, en fortsatt trevlig sommar!

2 kommentarer:

mitt skärgårdsliv sa...

Så du har hunnit med både Norge och Tyskland i sommar, trevligt! Fina saker du fyndat. Trevlig sommar och god fortsättning på semestern, njut av sommarvärmen!!

Hanna sa...

Fina bilder och en söt kudde.
Hanna