tisdag, september 04, 2007

Blossom



I helgen insåg jag att 3 av mina växter fortfarande har sina rötter utanför krukan:)
(Det är många som har hos mig)
Jag tänkte att jag går upp på vinden,
hade för mig att jag hade någon gammal kruka liggande där.Jodå, det fanns flera krukor.Så jag tog ner en...
Målade den vit, och gjorde en skylt som jag klistrat och lackat på.


Det blev också en bit papper kvar, så jag gjorde också 2 skyltar
till mina nya mjölburkar.
Glömde att ta, kort på dom, så det får ni se nästa gång jag bakar.

4 kommentarer:

Nette sa...

Oi, så kjempefint:-)

Mia sa...

Så fin krukken din ble med ny hvitfarge og vakker skilt. Jeg har også flere krukker hvor røttene til plantene vokser utenfor krukken. Og så opplever jeg en liten "krise" på krukkesiden også, siden jeg har knust utallige i sommer (ute altså) pga. den sterke vinden som har blåst krukkene mine overende. Så må jeg kjøpe mange nye før vårsesongen starter (vel, det er jo en stund til det enda...).

Hem och Lycka sa...

Vad fint det blev! Du har gjort om headern va? Eller? Riktigt snygg hursomhelst! kram

Hulda sa...

Så fin krukken ble. :) likte veldig godt det lille skiltet med blossom på.