söndag, september 16, 2007



Som det kan vända med vädret.
Ena dagen är man ute och seglar och har sol hela dagen.
Och idag är det riktigt höst väder...
Mysigt, tänker jag.
Massor av tända ljus som värmer upp.

På hösten kan man också få tag på olika sorters äpplen.
Det är ju faktiskt skillnad på dom olika sorterna både i
smak och färg.
Jag tänker iallafall baka äpplepaj, med dom här på bilden.mmmm....
Plommorna slinker dog ner lätt..

Keramikhjärtat som hänger på nyckeln, gjorde jag för flera månader sen.

Idag visar jag blygsamt upp min stora skänk som jag har i mitt vardagsrum.
Jag har ju faktist inte visat upp så mycket från mitt hem tidigare.
Hoppas ni haft en trevlig helg!

11 kommentarer:

Nette sa...

Ja, høsten kan være fin selv om været er varierende:-)
Deilig med eplepai ja!

Granne med Selma sa...

Kul att du tittade in hos mig! Nu ska jag titta lite hos dig!
Ha en trevlig vecka framöver

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Deilig bilde, med høstens vakreste frukter!

Engsroom sa...

Ska titta mer på din sida. Gott med paj.
Ha det gott!
Ella

Marie sa...

Vilken jättevacker bild.
Tack för din kommentar hos mig.

Ha en bra vecka.
Kram Marie

Linda sa...

Hej! Vilken fin sida du har! Jätteroligt att kika omkring på alla fina bilder! Ha det gott
/Linda

n o r d i n g å r d e n sa...

Skämnekn var mer än fin och så har du det säkert i hela ditt hem!! Vilken ljuvlig bild du tagit med alla äpplen och den fil de ferkorgen och en sån skål på fot har ju jag med!! ; ) Underbart arrangemang!! Sånt här gillar jag! Mari.

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar skänk!

MODERN COUNTRY sa...

Så koselig bilde du har her i dag, ja man blir glad av å se lys og deilig frukter :) Hadde lyst til å lage en pai selv etter å ha besøkt en annen blogg. En pai med bjørnebær (blackberries). Ja, det hlrtes og så så godt ut. Men må bare finne med en form først da, fniss..

Sånt är Livet sa...

hej på dej,första besöket på din blog,väldans trevligt har tittat runt och du har så fina saker/inlägg .Lägger till dej som favorit går bra hoppas jag /Lisbeth

Eva Agnes sa...

En vacker bild med frukterna. Tänk vad dekorativa de ändå är...naturens egna konstverk.
Kramar Eva Agnes