fredag, september 07, 2007


Äntligen är det fredag!
Jag har längtat hela veckan.Behöver pusta ut :)
För några dagar sedan hade jag tänk att radera min gamla blogg.
Så jag surfade runt hos mig själv :0) ett tag.
Och tänkte att jag får ju bara inte glömma bort ett och annat jag bloggat om.
Bland annat http://www.janconstantine.com/ fina kuddar.
Och så klart så hittade jag nya fina kuddar där igen,
Dom på bilden ovan, hade hittat sin speciella plats här hemma.
Jag rekomenderar ett inspirerande besök hos henne.
Och en härlig helg!

10 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Jag "drunknade"gfenast bland Jan Constantines kuddar. Helt strålande saker.
Tack för att du visade dem.
Kramar och ha en bra helg
Eva Agnes

Anonym sa...

Hej
där, verkligen söta kuddar! Trevlig helg själv!

På min gatan i stan sa...

Ojojoj, va fina kuddar!!! :-) Helt i min smak!

Ha en fin kväll!

Kram Martina

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Flotte puter ",

Go helg !!

Engsroom sa...

De var fian kuddar ska in och kolla genast, hittade till din blogg nu och ska titta mera.
Ella

Hulda sa...

Så stilige de putene var! Virkelig søte. :) Likte den med fisken også. Ha ei fin helg!

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka fina och mysiga kuddar, både här o i inlägget nedan! Mari.

Magdalena Martin sa...

Vilka jättefina kuddar, nu blev jag sugen och inspirerad att sy egna kuddar igen :)
Ha en jättebra helg!
Magdalena

Anonym sa...

Vad fint, fina färger.
Jag är helt såld....
Mvh "M" Hjärtanpå tråd

Hem och Lycka sa...

Riktigt läckra!