söndag, september 09, 2007



Jag har länge tänkt att jag måste sluta köpa så många tidningar.
Och beställa prenumeringar.
Det är svårt, jag kan alltså inte gå förbi tidningarna i affären utan att
alltid hitta någon tidning jag vill ha :)
Men eftersom jag inte köpt några på ett litet tag, och en del prenumeringar är slut.
Så fick jag väl helt enkelt abstinens!
Tog mig en promenad i det vackra vädert, och kände en stor dragning mot
tidnings affären.
Här är påföljden, massor av tidningar!
Det är bara coastal living som jag får i brevlådan.
Men, men nu har jag massor att njuta av.
Hoppas ni alla haft en trevlig söndag.

5 kommentarer:

Mia sa...

Åååh, så mange deilige blader du har å kose deg med da... Jeg er jo nokså "avhengig" av interiørblader selv også, så jeg kjenner til det med "abstinenes".

Den prikkete muggen i bildet i bloggen min er fra House Doctor, kjøpt for et par år siden. Håper du får blomster på din pelargonie etterhvert. Kan det tenkes at du her gitt den for mye gjødsel, slik at den bare vokser, og ikke blomstrer...?

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Mmmm mmmm , det var da utrolig mange deilige blader!
Jeg har samme problemet jeg også ...hihi!

Takk for kos melding på bloggen , jeg skal forresten huske å linke deg nå!!

Klem

Anonym sa...

Vi delar samma vurm då - jag kan inte heller låta bli att köpa massa underbara tidningar :D

elin1976 sa...

Har også vært inne på tanken, så nå kaster jeg alle Bonytt og de bladene som ikke blir lest lenger. Har ikke plass til alle.
Har samlet i nesten 10 år og jeg kjøper alt for mange blader!
Men vakre hjem får de aldri....he he.

Hem och Lycka sa...

Jag har tänkt precis som du, att jag måste köpa färre tidningar. Så nu har jag några prenumerationer och hoppas att det ska stilla mina tidningsinköp!