fredag, augusti 31, 2007



Jag har länge funderat på att köpa nya burkar att förvara mitt
mjöl i.
Jag ville ha, en till vanligt vetemjöl och en till vetemjöl special.
Och idag slog jag till med dessa 2 burkarna från Greengate.
Ja, nu blev det ju likadana, så jag får nog sätta på några etiketter
så jag kan skilja på mjöl sorterna....
Tänkte också att det är bäst att passa på innan höst och vinter
sakerna från greengate, ersätts av vår och sommar.
Nu när jag satte in dessa i skåpet så ser jag ju att det behövs fler burkar:0)
till allt annat man har i skafferiet!

7 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Åh, de burkarna er så flotte!
Ha en kjempe flott helg :))
Nyt den ..

Klem

n o r d i n g å r d e n sa...

Jättefina burkar och de passade ju pefekt till mjöl & dyl! Tusen tack för ditt klick bloggvän! Ha en mysig helg! Mari.

Signes Vind sa...

Så läckra saker. Bra med en lite mindre mjölburk det ska jag tänka på nästa gång jag går igång på någon burk i någon affär - brukar försöka låta bli att köpa fast det är svårt - dessa från Green gate är ljuvliga!

Anonym sa...

Tjusiga burkar!

elin1976 sa...

Bolsene er nydelige. Liker slik rosemønster. Kan man forresten få for mange bokser? Neeeeeeei. Ønsker deg en flott mandag. Klem fra Elin:O)

Hulda sa...

Virkelig fine ting fra Greengate du har kjøpt! Jeg har en boks som ligner dine. Den har rødt lokk med hvite prikker. Samme blomstermotiv. Flott den lyseblå skåla og skjea også.

Nette sa...

Åh...så fine! Alt fra Greengate er bare så nydelig:-)