fredag, augusti 10, 2007

Trevlig helg


Det senaste dagarna har det mest varit jobb, och sent dessutom.

Men jag har varit glad över den tropiska värmen vi har, även om det regnar.....Och hoppas på sol imorgon, eftersom jag gärna vi åka till havet och bada, älskar havet!

Efter jobbet i dag, så hann jag in på bageriet Brogyllen

( som jag skrivit om tidigare)

Hade tänkt köpa lite bröd bara, men eftersom dom bara hade två kransar kvar,

så tyckte jag det vore lite synd och lämna min favorit kaka där, osåld:)

Så jag köpte med glädje med min blåbärs krans hem.

TREVLIG HELG!

4 kommentarer:

Stina sa...

Gott och mysigt. Kramis

Signes Vind sa...

Brogyllen är väldigt farliga - så mycket gott. Blåbärskakan har jag inte testat får bli det nästa gång.

Hulda sa...

Så fint med tente lys, nydelig den lysholderen du har bilde av her. Så stilig! Kaken så veldig god ut! :) Likte lysfatet med lys på bilde under her også. God helg!

Anonym sa...

Ohja, det är skönt med lite tropisk värme så här efter en hel sommar utan den.... :)