söndag, augusti 05, 2007

Nya saker...

I går var jag ju på stan en stund.
Tänkte passa på att titta om jag hittar något på rea.
Speciellt i vissa butiker som jag gärna vill köpa saker i :)
Först var jag inne på Phillies ( finns tyvärr ingen hemsida)
där hade jag redan för länge sedan fått synen på denna brickan.
Men då tyckt att den var lite för dyr, och ville fundera lite på sådana investeringar.
Och nu sålde dom den till halva priset!
Vilken tur man kan ha, ibland.
Jag köpte också dom här två ljus bollarna, (för halva priset)
dom kan man fylla med vad man tycker passar,
här har jag lagt i några snäckor som dekoration.
Jag vet inte riktigt om det syns så tydligt på bilden,
men det är franska liljor på dom också, det gillar jag.
Det är ju så här års man hittar flest sjö/havs relaterade inrednings detaljer.
Så man får passa på!


4 kommentarer:

Hulda sa...

Fine saker du har kjøpt, det passa jo så godt med skjellet sammen med fatet og lyskulene. Veldig fint! Flott hortensia også. De er så fine de blomstene.

Eva Agnes sa...

Det är väl roligt när man får tag i sina önskeprylar till halva priset...!
Mycket tjusigt tillsammans alltihop.
Även bilderna under med hortensian och den med Lexingtonkatalogen.
Visst får du länka mig och jag gör detsamma med dig.
Storkramar och ha en bra måndag.
Eva Agnes

Anonym sa...

Fin fina fynd du hittat på rean :)

Anonym sa...

Jag håller med dig - det var verkligen vackra saker. :D