torsdag, augusti 23, 2007

Lite nytt...



Jag har haft lite oplanerad blogg paus...det är mycket med jobbet.

I helgen funderade jag endel på hur mycket
inrednings saker jag behöver här hemma:0)
Man blir ju inspirerad bland alla bloggar, nätet och på stan.
Många gånger när jag är på stan kan jag känna att,
det är svårt att bestämma sig.Och kommer hem och tänker,
nej, nu glömde jag att det var den där ramen jag behövde,
eller skålen, tyget o.s.v....
Är det någon som känner igen sig?

I allafall så tänkte jag att jag ska köpa en liten anteckningsbok,
just för att skriva upp vad det är jag ska köpa.
Lite som en önskelista.
Så jag hittade det är lilla boken med en penna till.
Och tänkte att nu är det bara hem och önska sig vackra saker till hemmet!

Boxen har jag haft många år som förvaring av kort.

Dom små fisk skålarna brukar jag andvända till salt och peppar,

eller olika dipp såser.

3 kommentarer:

Nette sa...

Smart med en sånn bok ja, søt var den også!

Hem och Lycka sa...

vilka söta fiskskålar!

Mia sa...

Sikkert ikke dumt å ha en slik bok for hånden når man skal ut å handle. Problemet mitt er vel at jeg impulsivt kjøper det jeg har lyst på uansett, istedet for det jeg trenger...

Koselige blomsterbilder fra den tidligere kolonihgen din også. Det må ha vært artig med en slik hage, og koselig at du fortsatt kan dra dit for å plukke både blomster og bær.